- HostName: [CZ/EN] Shooter DM/FUN
- IP Adresa: play.netopeer.eu:6666
- Max. počet hráčů: 25
- Mod: Shooter v.9999999
- Vaše hodnocení serveru: chvalitebné, jedná se o střílení raket z vozidla
- Screeny:
[DM/FUN] --- Shooter --- Netopeer.eu
- Rainmaker
- Level 11
- Příspěvky: 107
- Registrován: úte 17. zář 2013 14:51:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [DM/FUN] --- Shooter --- Netopeer.eu
Pěkný. Nevíš, jestli to je inspirace GTA Online nebo ten nápad přišel už před jeho zveřejněním?
I have generously decided to allow you to speak to me - Garfield
Re: [DM/FUN] --- Shooter --- Netopeer.eu
Je to moje práce a nápad pochází z MTA, kde to funguje už řadu let myslím.
- Rainmaker
- Level 11
- Příspěvky: 107
- Registrován: úte 17. zář 2013 14:51:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [DM/FUN] --- Shooter --- Netopeer.eu
Aha! A jak se to vůbec dělá? Já už tak 3 roky nemám na scriptování vůbec čas, ale stejně mě to zajímá. Shodou okolností jsem se nad tím totiž zamyslel asi před týdnem. Je to CreateExplosion několikrát za sebou vytvořená na vektoru podle rotace vozidla? Objekt na to totiž neexistuje, ne? Jak se tedy nasimuluje dojem, že "raketa letí"?
I have generously decided to allow you to speak to me - Garfield
Re: [DM/FUN] --- Shooter --- Netopeer.eu
Ale jo, právě že existuje, takže pak už jen stačí posunout správným směrem a zjistit jestli zasáhnul objekt/auto.
- Rainmaker
- Level 11
- Příspěvky: 107
- Registrován: úte 17. zář 2013 14:51:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [DM/FUN] --- Shooter --- Netopeer.eu
A na to zjišťování kolize už je tam nějakej callback, ne? Přestal jsem to stíhat sledovat někdy kolem 0.3e nebo co to bylo . No jo, tak to je ještě snazší, než jsem myslel, ale i tak fajn! Rád bych to viděl třeba právě u závodů, jako to je v GTA Online, který je vůbec celý plný spousty dobrých nápadů.
I have generously decided to allow you to speak to me - Garfield
Re: [DM/FUN] --- Shooter --- Netopeer.eu
No callback na to neni a už jen proto se to takřka nevyskytuje v sampu. V MTA vytvoříš normal střelu jak z RPG, ale tady to musi byt createobjekt, moveobjekt, zajistit směr taky neni easy a samozřejmě detekovat, což ale nakonec funguje dost obstojně a jen díky tomu to má smysl.